2011. július 31., vasárnap

3kerekű szuper babakocsi 1ft-ért - Jelenlegi ára: 1 Ft

KINGSWOOD
3kerekű babakocsi
Rendkívül  könnyű kezelni, 100 százalékos alumínium váz - nagyon erős.
Rendkívül könnyű 100 százalékos alumíniumalváz.
Sok helyzetben állítható dönthető ülés
Vásárlókosár az alsó rész
A nagy gumiabroncsok segítik a legsimább gördülést
3 pontos biztonsági hám.
6. 5 kg
Itt vásárolt babakocsi a licit tárgya, ezzel a leírással vettem, plussz az volt hozzá fűzve, hogy "tökéletes"állapotban! Nos a babakocsi jó állapotú valóban, de szétszedve érkezett, gumik leengedve! Én vettem észre, hogy az egyik keréken nincs szelep(fotóztam), én tettem rá másikat, de így is leenged! Tehát valószínű defektes a kerék, javításra szorul! Sajnos én pici babám miatt helyhez vagyok kötve, nem tudom megcsináltatni, de egy gumiszerelő vagy ügyes apuka(ami nekem nincs sajna)orvosolhatja! Kérlek ennek tudatában licitálj! Az aukció 1ft-ról indul és a legmagasabb licit viszi!
 
Legjobban személyes átvételnek örülnék, de megoldható a posta is, nem standard postai csomagként elmegy(én is így kaptam), vagy ha valaki megírja hogyan működik a futár szolgálat az is megoldható! Jó licitálást!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-08-04 18:30
. 3kerekű szuper babakocsi 1ft-ért - Jelenlegi ára: 1 Ft